søndag 20. juni 2010

Vertsfamilie!

For noen dager siden fikk jeg beskjed om at jeg hadde fått vertsfamilie! Endelig! Plassen heter Chaska, og ligger i staten Minnesota. Minnesota ligger helt nord i usa, på innlandet. Så det er innlandsklima (veldig kaldt om vinteren og veldig varmt om sommeren). Chaska ligger rett utenfor den største byen i Minnesota, Minneapolis. Familien består av en mamma, Christine, en pappa, Scott, to sønner, Mitchell på 17 år, og en jeg ikke vet navnet på men som ikke bor hjemme, er gift og venter barn med samboeren i September. de har også to døtre, Moriah på 13 år og Meagan på 19. De har også to små hunder, en katt og en fugl!
Skolen min heter Holy Family Catholic High School, så jeg skal altså gå på en katolsk skole. Jeg kommer til å måtte bruke uniform!
Avreise er 10 August(tror jeg) og skolestart er 31 august så jeg får god tid i Minnesota før jeg begynner på skolen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar